en tr
سه‌شنبه,11 اردیبهشت 1403 22:13
کد خبر : 450 بازدید : 26 تاریخ : 10:32 1403/01/27
فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق مبدأ تاریخ ایجاد کردند
حجت الاسلام امامی گفت: فرزندان روح الله الموسوی خمینی (ره) در عملیات وعده صادق مبداء تاریخ ایجاد کردند، تصور و تلقی صهیونیست ها این بود که ما در عرض چند روز توانسته ایم کشورهای عربی را شکست دهیم و هیچ کشوری جرأت رویارویی با ما را ندارد و سربازان خمینی (ره) هیمینه پوشالی رژیم صیهونیستی را شکستند و بیان این ها یک عبادت است

 به گزارش واحد رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی شامگاه یکشنبه در اجتماع ستایشگران مذهبی ارومیه در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ متناسب به رژیم صهیونیستی که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز برای ملت های اسلامی یک عید بزرگ است و تاریخ رژیم صهیونیستی از این به بعد به قبل و بعد از پاسخ ایران تقسیم خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان کرد: در طول تاریخ یهودی ها این اندازه تحقیر وذلیل نشده بودند و قرآن کریم در مورد آن ها می فرماید؛ ضُرِبَتۡ عَلَیۡهِمُ ٱلذِّلَّةُ أَیۡنَ مَا ثُقِفُوٓاْ إِلَّا بِحَبۡلٖ مِّنَ ٱللَّهِ وَحَبۡلٖ مِّنَ ٱلنَّاسِ وَبَآءُو بِغَضَبٖ مِّنَ ٱللَّهِ وَضُرِبَتۡ عَلَیۡهِمُ ٱلۡمَسۡکَنَةُ ‌یهودیان هرکجا یافت شوند، مُهر خواری بر آنان زده شده است، مگر به پیمان خدا درآیند و پیمان مردم را بپذیرند اما آنان به خشمی از خدا گرفتار آمدند، و مُهر خواری و زبونی بر آنان زده شد.

یهودی ها غیر از خودشان را انسان نمی دانند

وی افزود:  پیامبران الهی را یهودی ها قتل عام کردند و بر اساس گفته های خود در کتاب مقدس شان، غیر یهودی ها را حیوان های انسان نما می دانند و معتقدند خدای متعال بقیه را به خاطر یهود آفریده است و یهودی ها به انسان ها حق حیات قائل نیستند و معتقدند ثروت زمین را خدای متعال برای یهودی ها آفریده است و باید از دست غیر یهودی ها گرفته شود  و لذا بر این اساس قتل، غارت و کلاه برداری برای گرفتن دنیا را جایز می دانند  و یهود شر مطلق است.

نقش یهود در شهادت ائمه معصومین

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم شناخت تاریخ یهود گفت: در سوره مبارکه اسراء خدای متعال بیان کرده است؛ وَقَضَیْنَا إِلَی بَنِی إِسْرَائِیلَ فِی الْکِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِی الْأَرْضِ مَرَّتَیْنِ به فرزندان اسرائیل خبر دادیم که قطعا دو بار در زمین فساد خواهید کرد و و امام صادق (ع) می فرمایند؛ اولی قتل امام علی (ع) و دومی طعن و آزار و اذیت امام حسن (ع) می باشد و در ادامه آیه می فرماید؛ وَلَتَعۡلُنَّ عُلُوّٗا کَبِیرٗا قطعا به سرکشی بسیار بزرگی برخواهید خاست. که حضرت ادامه می دهند که منظور آیه به شهادت رساندن امام حسین (ع) می باشد و لذا بر اساس روایت امام صادق (ع) در به شهادت رساندن ائمه معصومین یهودی ها دست داشتند.

نقش یهود در حکومت بنی امیه 

وی عنوان داشت: بنی امیه که به عنوان دشمنان تاریخی اهل بیت شاخته می شوند، در اصل یهودی زاده هستسند و عبدالشمس در شامات با یک زن یهودی ازدواج کرد و  امیّه از طرف مادر یهودی است و در یهودی ها دین از طرف مادر انتقال می یابد و به همین دلیل است که مهم ترین صاحب سر معاویه سَرْجون بن مَنْصور رومی بود که ظاهرا مسیحی بود اما مادرش یهودی بود و میسون بنت بحدل کلبی مادر یزید زن بدکاره و نیز یک یهودی بود. و یوهنا دمشقی که فرزند سرجون بود و یزید را تربیت کرده است و تاریخ آشکارا از نقش یهود پرده برمی دارد و بعضا ما از این مسئله غفلت می کنیم.

حجت الاسلام امامی تاکید کرد:  یهودی ها در طول تاریخ در بدنه حکومت های به ظاهر اسلامی نفوذ کرده و به اسلام ضربه زده اند و امام زمان (عج) در ناحیه مقدسه می فرمایند؛ «فَالْوَیْلُ‏ لِلْعُصَاةِ الْفُسَّاقِ، لَقَدْ قَتَلُوا بِقَتْلِکَ الْإِسْلَامَ، وَ عَطَّلُوا الصَّلَاةَ وَ الصِّیَامَ ... پس وای بر سرکشان فاسق! آنان با کشتن تو اسلام را کشتند و نماز و روزه را تعطیل کردند و سنت‌ها و احکام پیامبر(ص) را نقض کرده و پایه‌های ایمان را نابود ساختند و آیات قرآن را تحریف کردند و در خیانت و دشمنی، مسیر را هموار ساختند.

وی تصریح کرد:  برخی احبار و رهبان یهودی مثل ابوهریره و کعب الاحبار و ....به ظاهر مسلمان شدند و تا می توانستند هزاران حدیث از زبان پیامبر جعل کردند و چهره هیچ طائفه ای مانند بنی اسرائیل را قرآن افشا نکرده است که قرآن می فرماید؛ حریص ترین انسان به زندگی در دنیا و شدیدترین مردم در دشمنی به اهل ایمان یهودی ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: مؤمن ترین مردم ائمه معصومین و اهل بیت می باشند و اگر بخواهیم آیه " لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النَّاسِ عَدَاوَةً لِلَّذِینَ آمَنُوا الْیَهُودَ " را درست معنی کنیم، این می شود که یکی از شدید ترین دشمنان اهل بیت یهودی ها هستند و عده ای سعی کرده اند پای یهود را در تحریف تاریخ پاک کنند در حالی که قرآن می فرماید؛ مِنَ الَّذِینَ هَادُوا یُحَرِّفُونَ الْکَلِمَ عَنْ مَوَاضِعِهِ،. یهودی ها ربا  و خیلی از حرام ها را برای رسیدن به دنیای خود حلال کردند و برای ایجاد جنگ روانی در بین مسلمانان صبح ایمان می آوردند و شب می گفتند ما این دین را قبول نداریم و ۱۴۰۰ سال قبل قرآن از جنگ روانی یهودی ها پرده برداشته است.

فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق دل مظلومین عالم را خنک کردند

وی افزود: فرزندان خمینی با عملیات وعده صادق دل مظلومین عالم را خنک کردند، آن ها کار ابوالفضلی کردند. و سردار حسن طهرانی مقدم با دستان خالی ایران را به یک کشور بزرگ موشکی تبدیل کرد و اَجر کاری که سرداران و سربازان ما در تحقیر یهود و رژیم صیهونیستی انجام دادند، غیر قابل تصور است و بیان این ها یک عبادت است.

چرا در اروپا هیچ کس حق تحقیق در خصوص هلوکاست را ندارد؟

حجت الاسلام امامی ادامه داد: قبل از جنگ جهانی اول یهودی ها این سودا را در سر داشتند که چگونه در سرزمین مسلمانان برای خود جای بگیرند و به دیدار سلطان عثمانی رفتند تا از او سرزمین بخرند و او قبول نکرد و جنگ جهانی را راه انداختند و هیچ بعید نیست که هیتلر خود یهودی باشد و بخواهد از یهودی ها مظلوم سازی کنند و امروز در دنیا کسی حق ندارد در مورد هلوکاست سخن بگوید و با یک دروغ بزرگ بر سر بشریت کلاه گذاشتند و استاد دانشگاه فرانسه، روژه گارودی به خاطر تحقیق در مورد هلوکاست محاکمه  و دادگاهی شد.

وی اضافه کرد:  امروز یهودی ها با ساخت فیلم و سریال و کارتون به دنبال تحریف مقدسات و نوع نگاه ادیان به خدای متعال، هستند و حتی شخصیت حضرت موسی را نیز با ساخت کارتون تحریف می کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: بهائیت در دو قرن گذشته جریانی است که به دنبال شکستن کمر شیعه بود، و رهبر این جریان امروز در رژیم صهیونیستی دفن شده و محل دفن این ملعون را به زیارتگاه و محل گردشگری تبدیل کرده اند و یهود مهم ترین حامی بهائیت بود و است و سال ها برای ضربه به اسلام و شیعه، با ساخت فیلم و تحلیل مقاله و نوشتن کتاب تلاش کرده اند.
مهم ترین وظیفه ما در هیئت بیان درست و دقیق تاریخ است

وی افزود: یکی از مهم ترین وظیفه ما در هیئت بیان درست و دقیق تاریخ است  و در تاریخ بیان شده است که ابن ملجم با سه نفر در کنار کعبه قسم خوردند که امام علی (ع)، عمرو عاص و معاویه را به قتل برسانند و چرا این دو نفر کشته نشدند؟ و معاویه به همراهی یهود این نقشه را کشیده بودند و برای این که کسی به آن ها شک نکند به دروغ اسم معاویه و عمرو عاص را درلیست قرار دادند.

حجت الاسلام امامی ادامه داد: زمانی که عثمانی ها یک قدرت بزرگ بودند، فرانسه و انگلیس  با  قرارداد سایکس پیکو ممالک اسلامی را تکه تکه کردند و امپراطوری عثمانی در جنگ جهانی دوم از هیلتر و آلمان حمایت کرد و بعد از شکست آلمان خود نیز شکست خورد و کشورهای اسلامی نیز بین انگلیس و فرانسه تقسیم شدند و منطقه فلسطین به دست انگلیس افتاد و لُرد آلندی انگلیسی وقتی وارد خاک فلسطین شد گفت: امروز جنگ های صلیبی تازه به پایان رسید.

وی تاکید کرد: فرزندان روح الله الموسوی خمینی (ره) در عملیات وعده صادق مبداء تاریخ ایجاد کردند، تصور و تلقی صهیونیست ها این بود که ما در عرض چند روز توانسته ایم کشورهای عربی را شکست دهیم و هیچ کشوری جرأت رویارویی با ما را ندارد و سربازان خمینی (ره) هیمینه پوشالی رژیم صیهونیستی را شکستند و بیان این ها یک عبادت است چرا که یهود و رژیم صهیونیستی دشمن بشریت هستند و امام موسی صدر این را میدانست که فرمود من هیئتی را هیئت نمی دانم اگر در دل او دشمنی با رژیم صهیونیستی نباشد.

پربازدید ها
اعتقاد راسخ به انقلاب و وفادری به آن از مهم ترین ویژگی های مرحوم براعتی بود

اعتقاد راسخ به انقلاب و وفادری به آن از مهم ترین ویژگی های مرحوم براعتی بود

فیلم| اگر رژیم صهیونیستی فرصت پیدا کند همه عالم را نابود می کند

فیلم| اگر رژیم صهیونیستی فرصت پیدا کند همه عالم را نابود می کند

فیلم| در مسئله حجاب فرزندان ابراهیم زمان آتش نمرود را به گلستان تبدیل خواهند کرد

فیلم| در مسئله حجاب فرزندان ابراهیم زمان آتش نمرود را به گلستان تبدیل خواهند کرد

فیلم| آیین اختتامیه رویداد استانی «نوآوین»در ارومیه

فیلم| آیین اختتامیه رویداد استانی «نوآوین»در ارومیه

فیلم| ایران با عملیات وعده صادق صهیونیزم بین الملل را تحقیر کرد

فیلم| ایران با عملیات وعده صادق صهیونیزم بین الملل را تحقیر کرد

فیلم| لزوم آشنایی جوانان ونوجوانان با تاریخ و فرهنگ آذربایجان غربی

فیلم| لزوم آشنایی جوانان ونوجوانان با تاریخ و فرهنگ آذربایجان غربی

فیلم| خصوصیات دوران نوجوانی

فیلم| خصوصیات دوران نوجوانی

فیلم| در قرن ۲۱ با وجود حق وتو حقوق بشر دروغی بیش نیست

فیلم| در قرن ۲۱ با وجود حق وتو حقوق بشر دروغی بیش نیست

فیلم| دختران اسلامی امروز باید همچون سوده همدانی باشند

فیلم| دختران اسلامی امروز باید همچون سوده همدانی باشند

فیلم| علت دشمنی با اسرائیل

فیلم| علت دشمنی با اسرائیل

آمار سایت
کاربران آنلاین : 9
بازدید امروز : 1089
بازدید دیروز : 955
بازدید ماه جاری : 19619
بازدید سالانه : 198826
کل بازدید ها : 233504
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1
تمامی حقوق محفوظ است. نسخه سامانه : 3.1 آخرین بروز رسانی: 1403/02/11